Hmm, oli pitkästä aikaa mielenkiintoinen päivä. Mua ei oo pitkään aikaan kiinnostanut mikään/kukaan ja olen ollut aika hiljaksiin omissa oloissani. Ihana homoystäväni soitti aamulla ja ilmoitti meidän olevan menossa shoppailemaan, eikä vastaväitteitä kuunnella. Näin sitten tapahtui...

Ensin nauroimme vääränä Euroihmeen romuille ja hassunhauskoille Vappuvetimille. Käteen jäi pitkäjalkainen kanalakki, joka luultavasti tulee olemaan tämän Vapun hittituote :) Olen toki ennenkin ko. liikkessä käynyt (ostamatta mitään), mutta olen ollut selkeästi väärässä seurassa tai yksin, sillä ei mulla ikinä ennen oo ollut siellä hauskaa. Nyt sai naurunkyyneleitä poskilta pyyhkiä :)

Hyvän alun jälkeen päädyimme sisään aikuisten kauppaan. Oli sitten meikäläisen ensivisiitti sinne - joskus netin kautta olen toki tilannut leluja itselleni. Hymy oli kovin herkässä sielläkin, sillä ainakin minun mielestäni on kovinkin kiusallista, jos dildolla on silmät! Pienet pippeli-purkat löysi tiensä meidän molempien kassiin, Vappu-bileitä ajatellen myös tissi- ja pippelipillit :) Jotain henk.kohtaisempaakin ostettiin, joten rahaakin tällä reissulla sitten meni. Toisaalta vaan tuntui oudolta, että sekä minä että seuralaiseni osti samanlaisen lelun itselleen...

Shoppailun jälkeen päädyimme pizzalle ja parille oluelle. Mieli ei ole ollenkaan enää niin alavireinen, kuin se oli vielä aamulla. Kiitos H. mukavasta päivästä :)