niin minäkin sitten... Viimeksi luin tämän Elämän suolasta

10 vuotta sitten minä...
1. olin naimisissa
2. olin kaupungin hommissa
3. olin säikky asuntomurron jäljiltä

 

5 vuotta sitten minä...
1. olin eronnut ja
2. jättänyt seurustelukumppanini
3. olin melkein valmistunut uuteen ammattiini

 

3 vuotta sitten minä...
1. olin ollut puolisen vuotta elämäni työpaikassa
2. tutustuin maailman ihanimpaan homomieheen
3. juutuin omituiseen elämään Miehen kanssa

 

1 vuosi sitten minä...
1. odotin syksyn reissua
2. jatkoin outoa säätöä Miehen kanssa
3. olin kovin levoton

 

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. etsinyt töitä elämäni työpaikan kadotessa ulottuviltani
2. olen odottanut kesää

3. sotkeutunut entistäkin enemmän Mieheen

 

Eilen minä...
1. olin työhaastattelussa
2. juorusin tuntikausia T:n kanssa
3. tiskasin

 

Tänään minä...
1. näytän nuutuneelta
2. tilaan itselleni kampaajan
3. vietän päivän ulkona (luvattiin hellettä!)

 

Huomenna...
1. lupasin lähteä S:n kanssa baariin
2. menen aamusaunaan
3. kävelen baarista kotiin enkä mene pizzalle yöllä

Ensi viikolla:
1. runoilen tekstin lakkiaiskorttiin
2. en stressaa rahanpuutettani
3. jatkan töiden etsimistä

Loppuvuoden tavoitteenani on
1. päästä töihin!
2. aloitan kieliopinnot työväenopistolla
3. olla aktiivisempi kirjeidenkirjoittaja