Tässä on tullut yli 2 viikkoa "elettyä kuin pellossa", siis ilman pienintäkään velvoitetta mihinkään suuntaan. Olen vain ollut ja nauttinut elämästäni - ensin mökillä ja sen jälkeen pääasiassa rannalla. Huomenna on pakko pistää ykköset päälle ja lähteä enon viiskymppisille! Melkein pelottaa laittaa oikein kengät jalkaan, kun tässä vaan olen tallustellut sandaaleissa... saatika sitten muut vaatteet... ahdistaa pelkästään ajatuskin siitä, että pitää laittaa hame päälle, kun sortseissa on niin paljon mukavampi olla! Ei taitaisi vanhempani minua kyytiin ottaa huomenna, jos ilmestyisin ovesta ulos sortseissa ja sandaaleissa... no, pakko kai se on yks päivä kestää ja edes yrittää näyttää ihmiseltä!

Tänään olen siis taasen ollut rannalla, tällä kertaa ihan yksikseni. Mulla oli toki omaa hauskaa, kun aurinkolasien läpi tiirailin elämää rannalla, jota todellakin riitti... ja ensimmäistä kertaa eläissäni näin miehen stringeissä julkisella paikalla!!! Leuka putosi rantahietikkoon kyllä siinä vaiheessa...

Ja lopuksi päivän testi:
Oletko täydellinen nainen?

Sinulla on imagokriisi. Päätä kumpaa olet: jokaisen miehen unelma, se täydellinen nainen vai massaan hukkuva mitättömyys...

Testistä sain 18 pistettä ja näköjään 41% testin tehneistä päätyi samaan tulokseen.

Hmmph, mitäköhän tuohon tulokseen nyt sitten sanoisi? Taidan pitää suuni kiinni ja ruveta katsomaan sinkkuelämää...