Sain eilen kämpän kuurattua katosta lattiaan ja sitten soi puhelin. P kyseli iltaseuraa ja lupauduin sitten seuraksi, kun ei oltu pitkään aikaan nähty. Kesä tuntuu olevan outoa aikaa, kun kaikki ihmiset hajaantuu omille teilleen eikä kenestäkään näy vilahdustakaan. P ja minä emme olleet nähneet viiteen viikkoon, joten ehkäpä oli jo korkea aika nähdäkin.

P tuli tänne ja ilmoitti vievänsä mut pizzalle. Herrasmies kun on, niin hän myös tarjosi pizzan... tuossa kohtaa miehen logiikka on se, että "jos mä kerran kutsun sut syömään, niin tottakai mä maksan". Tuo logiikka ei kuitenkaan päde enää siinä vaiheessa, jos minä pyydän hänet syömään, silloin molemmat maksaa omansa... no, pizzalle kuitenkin lähdettiin ja siinä sitten pari tuntia kerrottiin kesän kuulumisia. Sen jälkeen piipahdettiin mun luona, haettiin pyyhe ja uikkarit ja lähdettiin ajelulle. Kesällä kuulemma uikkarit täytyy aina olla mukana, kun ikinä ei tiedä mihin päätyy... pari tuntia siinä sitten ajeltiin ja lopulta löydettiin itsemme täysin autiolta rannalta ja painuttiin uimaan :) Melskattiin meressä kuin pikkupennut eikä vesi kauaa tuntunut kylmältä... lopulta kuitenkin oli pakko pukea päälle ja suunnata takaisin kaupunkiin, sillä P kuitenkin meni aamulla taas töihin... tekstarin mukaan kuulemma tosi pirteänä, kun kello oli melkein 3 yöllä hänen päästessä nukkumaan...

Oli harvinaisen mukava päätös tylsälle sunnuntaille!