Niin se aika vaan vierähtää, nyt on jo elokuu vaikka mielestäni just oli vasta Vappu... kummasti aika juoksee eteenpäin, vaikka tuntuu siltä, että mitään mainittavan arvoista ei olekaan tapahtunut koko kesänä. Muutama mökkireissu ja siinä se sitten olikin... no, onneksi parin viikon päästä tähän aikaan olen jo lekottelemassa Kreikan auringon alla :) Mietin sitä viime yönä ihmetellessäni maailman menoa, olisin voinut hyvin hypätä siihen 02.00 lähtevään bussiin, kun kerran uni ei tullut... ja tiedän nyt jo valmiiksi, että lähtöyönä mua nukuttaa kuitenkin armottomasti! Niin siinä aina käy! Joskus olis ihan mukavaa lähteä reissuun "vähän" inhimillisempään aikaan, kuin tuo 02... onhan siinäkin tietty puolensa, ollaan jo iltapäivästä perillä ja sitä ehtii vielä loistavasti vaikka rannalle. Sitä vaan on illalla niin pirun väsynyt, kun viimeisistä yöunista on niin kauan. Ja nyt kun olen vaan viikon reissussa, niin ei sitä ehdi muutenkaan nukkumaan, sitä voi sitten taas tehdä kotonakin ;) Tarttis tästä repiä itsensä liikenteeseen joku päivä ja käydä työkkärissä kertomassa lähdöstä. Tapansa mukaan antavat mulle kunnon saarnan työttömän ihmisen ulkomaanreissuista, mutta siinäpähän antavat... ja kokemuksesta tiedän senkin, että vaativat mua ilmottautumaan heille heti paluun jälkeisenä päivänä ja ehdottomasti on pakko käydä näyttämässä, että olen palannut... ihan kun ei olisi muuta tekemistä kotona reissun jälkeen!

Hmm, jotenkin tuntuu siltä, ettei mulla ole mitään sanottavaa... tätä tekstiä vois melkein väittää yksinpuheluksi :)