Meikäläinen on ruvennut erakoksi! Perjantaina kävin kaupassa, treffasin yhden kaverin, mutta sen jälkeen ei ole tämän asunnon ulko-ovi avautunut... pakkanen ottaa päähän ja muutenkin kaikki tuntuu pännivän. Mitään en ole myöskään koko viikonloppuna tehnyt, olen vaan ollut ja ihmetellyt. Kirjaan en ole pystynyt keskittymään - heitin koko opuksen takaisin hyllyyn, kun olin varmaan vartin tuijottanut yhtä ja samaa sivua ymmärtämättä sanaakaan... Lapasia neuloin 2 kerrosta ja kun siinä ajassa sain kirjoneuleen menemään metsään, niin lopetin neulomisenkin... Bloggaamaankin aloitin, mutta lopetin senkin kesken. Ja mikä pahinta, melkein sorruin laittamaan HM:lle tekstarin! Itse asiassa viesti oli jo kirjoitettu valmiiksi, mutta lähetä-napin painamisen sijasta valitsin kohdan "pyyhi teksti"... Siitä olen suorastaan ylpeä! Laitoin sen sijaan viestin Ystävälle ja kerroin meneväni talviunille ja herääväni vasta joskus Vapun tietämillä. Ystävä lupasi kertoa asian kaikkia minua kaipaaville ihmisille...

Huomenna on vakaa aikomus taas siirtyä ihmisten ilmoille... säätiedotus lupaa kovinkin paljon lauhempaa ilmaa eli mahdollisesti sitä tarkenee tosiaan mennä ulos. Kroppa huutaa raitista ilmaa, mutta kun minä en yksinkertaisesti tarkene tuonne ulos mennä! Tänään en ole tupakallakaan käynyt kuin 2 kertaa, sillä parvekkeella on ihan liian kylmä ja sisällä minä en polta! Jotain hyvääkin siis pakkasesta ehkä on seurannut - toki itseni tuntien huomenna poltan ketjussa JOS sää tuosta muuttuu... sen sitten näkee huomenna!

Ensi viikolla olisi sitten hautajaisetkin... porukassa sovittiin, että emme mene sinne ollenkaan, vaan käymme haudalla sitten joskus myöhemmin. Adressi ja kukat on jo toimitettu eteenpäin ja yhteinen seppele on tilattu... ehkä järjestämme kaveriporukan oman muistotilaisuuden, mutta suvun tilaisuuteen emme mene. Katsotaan nyt sitten. HM ei ole ottanut vieläkään yhteyttä keneenkään edes tuon suruviestin johdosta... lisää outoa käytöstä hänen puoleltaan! Seuraavaksi varmaan pitää ruveta selvittämään, että onko siellä suunnalla kaikki kunnossa... tämä kun ei todellakaan ole hänen tapaista käytöstä - sanoo siis kaikki hänet minua paremminkin tuntevat ihmiset...