En oikein tiedä voinko moista termiä käyttää, mutta joka tapauksessa minut "jätettiin" kaupunkiin, kun toinen lähti mökkiä kesäkuntoon laittamaan... on jotenkin surkea fiilis ja se lähes pelottaa mua! Ei tän ollu tarkoitus kovin vakavaksi mennä - enhän mä ennenkään kärsinyt siitä, jos ei nähty! Välillä meni viikkoja näkemättä, mutta nyt sitten tuntuu parikin päivää pahalta. Tuntuupi (taas kerran) siltä, että olen hommannut itseni korviani myöten liemeen... taisinhan minä sen jo alunperinkin tietää, mutta pakko oli vaan antaa mennä. Olen sitten yrittänyt pitää ajatuksiani kurissa ja aikani kuluksi olen leikkinyt Google Earthilla. Loistava ohjelma! Pariin kertaan olen tainnut matkustaa jo maailman ympäri, vaikka pääasiassa olenkin surffaillut ympäri Kreikkaa... kunnon virtuaalimatkailua tässä oikeaa reissua odotellessa!