Perjantain päikkäreistä ei niin kauheasti tullut mitään, kun puhelin soi heti sänkyyn kömmittyäni... nousin sitten kiltisti ylös ja pakkasin tavarani viikonloppua varten. Juu, tämän viikon toinen äkkilähtö! Vanhempi mies oli yllättäen vapaalla ja kutsui mut mukaansa mökkeilemään. Ja tietysti minä lähdin...

Perjantaina vaan oltiin, syötiin ja nyhjättiin toisemme kimpussa koko ilta, mutta eilen aamulla alkoi tositoimet. Ei tästä ole vieläkään tulossa seksiblogia vaan tällä kertaa tositoimilla tarkoitettiin ulkohommia mökillä - tarkemmin rikkaruohojen nyppimistä, kasvimaan muokkausta, puiden hakkausta ja sen sellaista. Minä kaupunkilaislapsena olin ihan innolla mukana ja sen tosiaan huomasi jo eilen illalla... työpäivän päätteeksi lämmitettiin sauna ja minä nautiskelin elämästäni vatsallani lauteilla. Siitä ylösnouseminen olikin sitten jo työn ja tuskan takana, sillä koko kroppa päästä varpaisiin asti on jumissa. Eilinen ilta oli kuitenkin vielä tuskaton verrattuna tähän aamuun... vanhempi mies menee töihin tunnin päästä, joten meillä oli aikainen herätys, että ehditään kotiin. Minut saatiin houkuteltua pois peiton alta vasta kahvimukillisen avulla - silloinkin tosin nousin irvistellen ja vielä koko kotimatkan vannoin, että ikinä en enää tee mitään! Ja hyvin kuitenkin tiedän, että olen seuraavaksi taas innosta pomppien matkassa mukana! Niinhän mä aina olen, oli sitten kyseessä veneenkunnostus, pihatalkoot tai ihan mitä vaan. Ja ehkäpä nämä lihaksetkin joku päivä tottuu fyysiseen työntekoon...