Sain Amiolialta R-kirjaimen eli nyt listaan tähän kymmenen ärrällä alkavaa elämääni liittyvää asiaa ja pienet selostukset niistä. Ja jos joku muu myös haluaa kirjaimen niin pyytäkää :)

  1. Rakkaus. Ehdoton ykkönen! Kukaan ei voi elää ilman rakkautta eikä myöskään ilman, että itse rakastaisi. Ei väliä onko rakkauden kohteena poika-/tyttöystävä, vanhemmat tai vaikkapa lemmikki. Pääasia on, että rakastaa ja rakastetaan!
  2. Ruoka. Ruoka nyt on ihmisten perustarve, mutta itseäni väittäisin jopa jonkinasteiseksi kulinaristiksi. Tässä kohtaa olen Atrian mainoksen kanssa samaa mieltä: "Hyvä ruoka, parempi mieli..."
  3. Ranta. Kesäihminen kun olen ja rakastan auringossa oleilua, on ranta meikäläiselle ehdottoman tärkeä asia. Ja ranta toimii myös talvella... avantouinti on mukava laji, mutta rantaan pakenen ympäri vuoden, jos haluan olla yksin ja tuulettaa ajatuksiani.
  4. Reissaaminen. Kerran vuodessa täytyy päästä Suomen rajojen ulkopuolelle - mieluiten Kreikkaan. Reissukuume meikäläiseen iski 80-luvun alkupuolella ja siitä saakka olen ainakin yrittänyt päästä jonnekin joka vuosi. Välillä on oltu jopa 2 kertaa vuodessa jossain, toisinaan mökötetty vain Suomessa ja välillä reissu on ollut pelkästään viikonloppu Tallinnassa. Onneksi tänä vuonna on matka tiedossa :)
  5. Radio. Kotona ollessa radio soi aina - laajakaistan myötä kotimaiset peruskanavat ovat vaihtuneet nettiradioon ja varsinkin kreikkalaisiin kanaviin. Tykkään!
  6. Riskit. Riskejä on vaan pakko ottaa, vaikka välillä sen takia saakin siipeensä, mutta ilman riskinottokykyä ei pääse elämässään eteenpäin. Toki riskillä ja riskilläkin on eronsa, pitää vaan osata itse hakea se oma linja.
  7. Rajat. Mulla on aina ollut rajat joka asiassa. Ensin vanhemmat määritteli rajat mulle, sen jälkeen olen piirtänyt ne itse. Tiedän tarkkaan mitä teen ja mitä en - sen verran usein on tullut rajojen ylittämistä kokeiltua...
  8. Rakastelu. Olen sinut seksuaalisuuteni kanssa ja voin myöntää avoimesti, että rakastelu on tärkeä osa meikäläisen elämää. Sen huomaa viimeistään silloin, kun on yksin...
(Nyt tää meni vaikeeks! Päässä pyörii outoja "sanoja", kuten Reikka, rahvi, ruhelin, rinternet...)

  1. Romaanit. Siis kaikenlainen kirjallisuus, ei vähemmistöryhmä. Olen lapsesta saakka lukenut paljon eikä into ole vuosien varrella hävinnyt minnekään. Syydän vähäiset rahani baarien lisäksi kirjakauppoihin.
  2. Ressu. Siis Tenavien Snoopy. Rakkain sarjakuvahahmo ikinä! Tallessa on edelleen kaikki lapsena ja teinivuosina keräämäni kortit, sarjakuvat ja pehmolelut. Ressun elämänfilosofia on jotain älyttömän ihanaa!