Minähän en ole jouluihminen, mutta nyt olen sitä mieltä, että joulu voisi olla jo huomenna ja viikon päästä sitten vietettäisiin jo uutta vuotta. Mun kaikki jouluvalmistelut on tehty ja lopulta tein myös päätöksen sen vietosta. Menen aatoksi kotiinkotiin eli siis vanhempieni luo ja jään sinne jopa yöksi. Vanhempani saavat olla iloisia siitä, etten nökötä yksinäni kotona, vaikka oikeastaan mieluummin kotosalla olisin... olin jo suunnitellut vuokraavani pinon leffoja viikoksi ja linnoittautuvani kotiin niitä tuijottamaan, mutta eipä sitten tarvitse. Tai jos vuokraamot on auki joulupäivänä, niin aloitan leffamaratoonin sitten päivän myöhässä.

Minkäänlaista joulufiilistä ei ole ilmaantunut vieläkään... ei, vaikka eilen sain mukavan jouluyllätyksen! Eräs vanha asiakkaani viimeisestä työpaikastani ilmeisesti luuli minun olevan edelleenkin töissä, kun keväällä tapasimme firman tiloissa ja näimme toisemme pitkän tauon jälkeen. Eilen siis entinen pomoni soitti ja pyysi minua poikkeamaan toimistolle ehtiessäni. Kävin siellä sitten iltapäivällä ja minua odotti siellä paketti :) Asiakkaani oli käynyt lahjakierroksella ja tuonut minulle henkilökohtaisesti paketin! Sen verran hämmästynyt ja utelias olin, että kotiin päästyäni avasin paketin heti... Laatikosta paljastui Kustavin Savipajan majakkalyhty, joka oli todella nätti! Yllätyslahja piristi päivääni kummasti, vaikka fiilis oli valmiiksi hyvä auringonpaisteen vuoksi. Ja tänäänkin paistaa aurinko :)

Pikkuprinsessa äitinsä kanssa on tulossa kyläilemään, joten pitänee ruveta kahvinkeittoon. Ja samalla tiedossa on lisää lahjoja... Neidille on vielä toistaiseksi helppoa ostaa/tehdä lahjuksia, joten minähän lahjon minkä ehdin :) Illalla tulee muru tänne - taas vapaa viikonloppu :) Ens perjantaina he sitten toki lähtevät Lappiin, joten nyt nautitaan näistä vuoden viimeisistä yhteisistä hetkistä...