Olen tässä tämän päivän aikana huomannut, että mulla ei ole minkäänlaista elämää enää! Se oli oikeesti aika kammottava huomio, sillä olen koko elämäni ollut menossa ja tulossa jonnekin, kuin pieni tuulispää. Nyt olen jotenkin hukannut tuon menovaihteen, toki suuri osatekijä asiassa on rahattomuus... kaverit ei yhtä aktiivisesti kutsu mua esimerkiksi viikonloppuisin baariin, kuin aikaisemmin.
Itse asiassa ystäväpiirini on muutenkin muuttunut viimeisen parin vuoden aikana. Yhdestä ennen pelkästään baaritutusta naisesta on tullut minulle Ystävä, jota puolestaan ei vanhat kaverini hyväksy. Syytä tähän en tiedä, mutta näin se vaan on. Myöskin Ystävä on sen huomannut... hänen kanssaan olen tekemisissä päivittäin, meillä riittää aina puhuttavaa ja tekemistä. Ollaan harvinaisen samanlaisia ihmisiä, kun paremmin tutustuttiin. Mutta, jos meikäläisen elämä on yhden ihmisen varassa, niin aika huonosti asiat taitaa olla! Toivon mukaan tämä on vaan joku tilapäinen "häiriö ihmissuhteissa" eikä kestä kauaa!

Kesäkään ei sitten tunnu kunnolla alkavan, sillä taas sataa vettä. Mä haluan laittaa päälle shortsit ja topin, aurinkolasit silmille ja ulos ruskettumaan!!!