Tämä päivä on mennyt omenoiden kimpussa... eno perheineen poikkesi, kun matkalla mökiltä kotiin keksivät tuoda mulle kassikaupalla omppuja... musta on tulossa selkeesti kotihiiri, kun tämä viikko on mennyt kaikenlaisia kotihommia tehden :/ Ja muutenkin - ei säilöminen ja pakastaminen ole ikinä ollut mun hommaa ja nyt on pakkanen pullollaan marjoja ja ompuista tulee huomenna vielä sosetta pakkaseen... huolestuttavaa! Tähän asti olen vaan pakastanut mansikoita, joita ilman en yksinkertaisesti talvea selviä, mutta nyt on pakastin ihan oikeesti niin piukassa kaikkea, ettei sinne meinaa saada jääpalapussiakaan ujutettua enää... olenkohan mä tulossa vanhaksi???

Vanhenemisen puolesta puhuu sekin, että kun Ystävän kanssa treffattiin, ei se mopo sittenkään karannut käsistä, kun tädit väsyi kesken kaiken... ei päästy edes lähimpään baariin... olin kotona ennen yhtä yöllä ja niin selvänä kotiin kävelin, että mua jopa pelotti pimeässä kaupungin yössä. Normaalin (?) reissun jälkeen kävelen kotiin, mutta en todellakaan säiky ihmisiä...

Taidan sitten siirtyä sohvalle tuijottamaan telkkaria ja syömään omena-kaurapaistosta... apua!!!