Hmph, jotenkin puuduttavan tylsää tää elämä nyt, kun selkeästi kesä loppui eikä enää pääse rannalle :( Tai tottakai sinne pääsee, mutta se saattaisi olla melko outoa oleilla biitsillä vesisateessa... ihan niin suurta hullun leimaa en kuitenkaan halua otsaani, joten tajuan pysytellä poissa rannalta.

Tää päivä on mennyt jotenkin tappavan hitaasti. Oon ollut ihan älyttömän väsynyt koko ajan, mutta nyt kun kello olis nukkumaanmenoaika, niin mua ei väsytä ollenkaan...

Niin, Mies siis oli eilen saunassa ja jäi sitten vielä yöksikin. Siitähän tää mun väsymys johtuu, kun en osannut nukkua sen vieressä enää... Miehen viimeisestä yökyläilystä on niin paljon aikaa, että kuorsaavan ihmisen vieressä oli mahdotonta olla. Puolet yöstä varmaan istuin parvekkeella - onneksi aamuyöstä ukonilma viihdytti minua. Tunnin verran jyrisi ja salamoi ja minä nautin olostani. Olen aina tykännyt ukkosesta ja nyt viime päivinä olen siitä saanutkin nauttia. Naapuriparvekkeella kävi joku tupakalla yöllä ja loi minuun kummaksuvan katseen nähdessään mut aamutakissa kahvikupin ja tupakan kanssa nauttimassa kesäyöstä. Vilkutin hänelle, mutta naapuri pakeni sisätiloihin :)

Mies lähti iltapäivällä ja minä menin nukkumaan. Eihän siitä sitten mitään tullut, kun puhelin soi koko ajan. Ja periaatteestakaan en laita puhelinta äänettömälle, jos päikkäreillä olen, sillä muuten saatan nukkua iltaan asti. Unirytmi menee vähemmästäkin sekaisin, niin on parempi herätä puhelimen soittoon kun sotkea tämä jo valmiiksi sotkuinen rytmi...

Mutta, jospa tämä sitten taas tästä...