Kun Poika kerran paljastui vonkaajaksi, päätin vastata Vanhemman Miehen pizzakutsuun myönteisesti :) Hmm, saattaa kuullostaa siltä, että mulla on noita miehiä jokaiselle sormelle ja varpaallekin, mutta asia ei kuitenkaan ole näin. Vanhemman Miehen olen tuntenut jo jonkin aikaa eikä meidän välillä ole ikinä ollut mitään eikä ikinä tulekaan olemaan - ainakaan niin kauaa, kuin se minusta on kiinni. Lisäksi Vanhempi Mies on naimisissa ja toista suhdetta varattuun mieheen en todellakaan halua! Vanhempi Mies on kuitenkin mitä parasta seuraa, hän on verbaalisesti erittäin lahjakas ja ihminen, joka saa minut todella hyvälle tuulelle. Niinpä suostuin hänen kutsuunsa lähteä pizzalle ja kertomaan matkakuulumisia. Niin, yksi hänen parhaita puoliaan on myös pitkäjänteisyys minun paasatessani Kreikasta! Ehkä juuri siksi hän on yksi harvoista ihmisistä, jotka minulta saa kortin kaikilta reissuiltani :)

Pizzan aikana Ystävältä tuli tekstari, johon vastasin olevani varattu, kun olen Vanhemman Miehen kanssa syömässä. Ystävä oli tietoinen Pojan eilisistä vonkausviesteistä ja nauroi sitten ihan vääränä miesteni ikäeroa..Jäin sitä sitten itsekin miettimään... Poika 27 ja Vanhempi Mies 55 ja minä siinä välimaastossa :) Täytyy itsekin myöntää, että ikäskaala on melkoinen *wirnistää*