Yksi elämäni ihanimmista viikonlopuista alkaa olla lopuillaan ja paluu arkeen on lähellä. Toki juuri nyt väsyttääkin sen verran, että on hyväkin ottaa ihan iisisti ja mennä ajoissa nukkumaan...

Muru tuli tänne perjantaina tai siis oikeastaan epämääräiseen aikaan lauantaiaamuyöstä töitten jälkeen. Muutama tunti unta palloon ja sitten rannalle. Jonkun verran myöhemmin myös kesälomansa aloittanut Ystävä miehekkeensä kanssa liittyi seuraamme ja siinä se päivä sitten menikin. Kylmälaukku oli pullollaan eväitä, joten rannalta ei tarvinnut edes "tankkaamaan" lähteä :) Päivä vaan meni valitettavan nopeasti - muru meni illalla taas töihin. Minä vietin siinä sitten vielä jonkun tunnin Ystävän kanssa ihan kahdestaan, puhuttiin tyttöjen juttuja siideriä hörppien.

Yöksi muru kömpi taas kainaloon ja aamukahvien jälkeen suuntana oli taas ranta... tänään oltiin ihan kahdestaan, nautittiin kuumasta auringosta, raikastavasta merivedestä ja samalla mietittiin syntyjä syviä. Lähinnä siis elämää eteenpäin, miten yhdessäolomme käytännössä alkaa toimimaan. Asiaa hankaloittaa eniten täysin erilaiset työrytmit, minä kun teen töitä päivällä ja muru illalla/yöllä pääsääntöisin. Minä olen viikonloput vapaa, muru mihin sattuu vapaapäivät osumaan... vielä nyt ei sen kummempia ratkaisuja tehty suuntaan tai toiseen, katsotaan sitten murun loman jälkeen tilannetta uudelleen. Minullekin on luvattu heinäkuussa viikko palkallista lomaa, joten ainakin meillä on sitten viikko aikaa olla yhdessä ihan rauhassa. Sitä tässä nyt odotellaan...

a025.gif

PS: Airene, kiitos lämmittävästä kommentista edellisessä kirjoituksessa! Olen itse asiassa kanssasi ihan samaa mieltä...