Mies soitti. Halusi kuulemma kertoa minulle itse sen, että hän seurustelee. Itse asiassa nainen on muuttanut hänen luokseen 2 kuukautta sitten. Se siitä sitten! Jotkut ihmiset ei näköjään muuta tapojaan edes vanhetessaan... ei homma harmita itseni takia, vaan tämän reppanan tyttöystävän vuoksi, joka luultavasti on ihan yhtä sinisilmäinen, kuin ne kaikki edellisetkin tyttöystävät... tunnen Miehen niin monen vuoden takaa, että tiedän pettämisen olevan osa Miestä, sille ei kai sitten vaan voi mitään. Pettämisessä on myös syy siihen, miksi meidän seurusteluyrityksemme kaatui omaan mahdottomuuteensa. Jos itse olen ollut toisena osapuolena pettämisessä, niin miten edes voisin kuvitella toisen olevan uskollinen juuri minulle?

Päivän hauska juttu oli se, että sain kuulla erään naisen kadehtivan homoystäviäni! Istuin tänään kahvilla toisen homoystäväni kanssa, pohdittiin maailman menoa ja entisen yhteisen työpaikkamme muutoksia. Jälkeenpäin mulle soitettiin ja kerrottiin tämän naisen vuodattama tarina. "Homot kun on niin muotia nyt, niin on väärin, että jollain on useampi homoystävä, kun kaikilla ei ole vielä yhtään! Jos sillä on monta homoystävää, niin kävisi niitten kanssa sitten eri paikoissa, eikä brassaile niillä samassa kuppilassa... käy esittelemässä niitä oikein!"
Luulin kuolevani nauruun :) Kyseisen puheen piti kuitenkin 3kymppinen perheellinen nainen... Oli sitten vielä pakko soittaa tämänpäiväiselle homoystävälleni ja hihitellen kertoa stoori eteenpäin. Tiedän pari muutakin homoa, saattaisin raahata ne kahville, jos ihmiset näin mua kadehtii... P lupasi lainata mulle vuoropäivinä kaikki homoystävänsä, kun mun omat oikein ystävät loppuu näihin kahteen!

Mutta mutta, saatiinpahan kunnon naurut tänään ihan ilmaiseksi :)

Niin ja saatiin myös muutenkin hyvä mieli, kun posti toi tullessaan asumistukipäätöksen. Käsittämätöntä toimintaa Kelalla, päätöksen saamiseen meni vajaa viikko!! Suurkiitos!