Pari tuntia sitten soi ovikello ja oven takaa löytyi postipoika paketti kädessä. Ei mahtunut paketti postiluukusta... olin yllättynyt, sillä mitään en ollut tilannut eikä kellään ole yleensä tapana meikäläiselle joululahjojakaan lähetellä. Hetkeä myöhemmin yllätyin vielä enemmän, sillä paketista paljastui 4 erilaista aikuisten lelua! Paketista ei onneksi laskua löytynyt, joten annoin asian olla ja jatkoin siivoamista.

Hetki sitten soi puhelin ja vanhempi mies soitti jotenkin vaivautuneen oloisena. Lopulta sai kerrottua tilanneensa mulle joululahjan ja saaneensa tiedon siitä, että lahja oli tullut perille... lelut olivat siis lahja häneltä! Oli yksinään pienessä iloisessa humalassa kuulemma istunut koneen vieressä ja keksinyt idean ilahduttaa minua, mutta selvinpäin oli iskenyt paniikki - jos mun huumorintaju ei kestäkään lahjaa, vaan suutun lopullisesti. Tilanne on nyt käsitelty loppuun, en suuttunut eikä vanhemman miehenkään tarvitse olla nolo! Kaikki on siis hyvin ja mulla on aikast hyvin varusteltu lelulaatikko :)