- nurmikkoa ruvetaan leikkaamaan klo 6.15?
- aurinko ei voi paistaa?
- Novitan uudessa lankakerässä on solmuja?
- kirjoittavat ihmiset eivät osaa yhdyssanoja?
- telkkarista ei tule mitään katsottavaa?
- Mies vainoaa minua unissa?
- naapurit menevät aina parvekkeelleen tappelemaan?
- minulla ei ole töitä?
- minua jurppii kaikki???
Olen selkeästi herännyt tänään väärällä jalalla, sillä olen aamusta asti ollut pahalla tuulella. Kaikki ottaa päähän ja on lisäksi äärettömän typerää kiukutella itsekseen ilman tappelukaveria...
Kommentit