• nurmikkoa ruvetaan leikkaamaan klo 6.15?
  • aurinko ei voi paistaa?
  • Novitan uudessa lankakerässä on solmuja?
  • kirjoittavat ihmiset eivät osaa yhdyssanoja?
  • telkkarista ei tule mitään katsottavaa?
  • Mies vainoaa minua unissa?
  • naapurit menevät aina parvekkeelleen tappelemaan?
  • minulla ei ole töitä?
  • minua jurppii kaikki???

Olen selkeästi herännyt tänään väärällä jalalla, sillä olen aamusta asti ollut pahalla tuulella. Kaikki ottaa päähän ja on lisäksi äärettömän typerää kiukutella itsekseen ilman tappelukaveria...