Huomasin tuossa eilisen illan aikana, että kovin moni aktiivinen bloggaaja kirjoittaa pääasiassa negatiivisista asioista. Kun elämä tökkii ja fiilis on matalalla, tuntuu kirjoituksia syntyvän tiuhaan, kun halutaan purkaa pahaa oloaan blogille ja mahdollisille lukijoille. Eilen en vahingossakaan meinaan törmännyt yhteenkään kirjoitukseen, jossa joku olisi hehkutellut hyvää oloaan ja nauttinut elämästään. Minä olisin voinut hehkutus-bloggauksen kirjoittaa, mutta olin liian väsynyt hehkuttaakseni käsittämättömän upeasta kevätpäivästä tai muuten vaan hyvästä olosta... toki hyvä fiilis hiukan laski hetkeä myöhemmin, kun vanhempi mies soitti niin totaalisessa humalatilassa, että tuskin muistaa enää sanaakaan, mitä minulle tilitti. Osa jutuista meni minulta täysin yli ymmärryksen, kun en kertakaikkiaan tajunut humalaista mokellusta tarpeeksi... jo lopulta se olin minä, joka puhelun lopetti, sillä en enää jaksanut kuunnella... nooh, ehkäpä hän soittaa jossain vaiheessa selvinpäinkin vielä...

Tänään tuli piipahdettua käsityömessuilla, mutta melkeinpä voi sanoa, että messulipun hinta oli hukkaanheitettyä rahaa... 12 euroa on muutenkin messulipusta liikaa ja varsinkin nyt, kun tarjottava oli mitä oli. Käsityömessuilla kuvittelin shoppailevani ihania lankoja ja muuta neulomiseen liittyvää, mutta harvoin olen näin väärässä. Ainoastaan pari yritystä myi lankoja, nekin villaa, ja kaipaamiani silmukkamerkkejä esimerkiksi en löytänyt ollenkaan... ihmisiä siellä kyllä riitti! Mutta, tulipa käytyä! Täytyy sitten vaan kaivaa omista lankavarastoista jotain kivaa lankaa ja katsoa, että "miksi se haluaisi tulla isona..."