Se on nyt sitten meikäläisen asteikolla suomalainen kesä alkanut!!! Ekaa kertaa tänä vuonna ilman sukkia, caprit jalassa ja pelkkä t-paita päällä :) On tämä elämä vaan niin ihanaa! Rusketusraidat nassussa syvenee, pisamia ilmestyi lisää, kesän eka jätski on syöty...

Onneksi olen pienestä pitäen osannut iloita pienistä asioista. En tarvitse onnellisuuteen miljoonia lotosta tai matkaa maailman ympäri, mulle riittää, että löydän pieniä asioita, jotka saa mut ihan svääreihin. Ensimmäinen kesäpäivä on aina kuulunut niihin asioihin, jotka saa mut hymyilemään ja tuntemaan, että mä todella elän! Toisaalta, onhan tätä päivää jo odotettukin, varsinkin, kun viime kesä oli mitä oli... viime kesänä olin Suomessa rannalla tasan yhden kerran, mutta onneksi olin sitten reissussa myöhemmin. Tänä vuonna ei ole reissua tiedossa, eli kesän olisi parempi olla kuuma ja aurinkoinen - muuten ei meikäläinen selviä järjissään seuraavaan kesään!

Mutta, nyt ei murehdita moista, nautitaan ja ollaan iloisia! Säätiedotuskin antaa luvan nauttia lämmöstä :)