Lauseita, joita minä en ikinä sano.

Meemi via Touhulan perhe
Kymmenen lausetta, joita ette likkalapsen suusta kuule:

1. Ei, en lähde enää lomalle Kreikkaan! Otan mieluummin pakettimatkan Kanarialle
2. Voi kun olis jo joulu!
3. Täällä on ihan liian kuuma
4. Ottaisin mieluummin teetä kuin kahvia
5. Kyllä mä voisin ihan hyvin elää ilman kännykkää ja tietokonetta
6. Mä otan vaan vettä, en juo enää mitään alkoholipitoista
7. Joo, kyllä mä hoidan sun lapsia koko viikonlopun
8. En etsi enää itse töitä, se on yhteiskunnan ja työkkärin velvollisuus hommata mulle työpaikka!
9. Tottakai sä voit ottaa koirat mukaasi!
10. Ei, ei suklaata mulle!

Nopeasti voisi tämän perusteella minun luulla olevan lapsia ja eläimiä vihaava nörtti, joka ryyppää ja pettää ihmissuhteissa... todellisuus ei kuitenkaan ole ihan noin mustavalkoinen!

Kuten Touhulan perhekin, haastan vielä lopuksi kaikki lukijani: Mitä sinun suustasi ei ikinä kuulla?