Kesä saapui takaisin kaupunkiin pariksi päiväksi ja vietin taas tiistain ja keskiviikon rannalla :) Olin jo ihan varma, että Suomen kesä on ohi ja rantapäivät sen mukana, mutta onneksi olin väärässä. Nyt on jo tasasen harmaata eikä lämpötilakaan päätä huimaa, mutta ehkä se on hyvä välillä taas yrittää kotonakin tehdä jotain. Miten villakoirat pääsee nurkkiin pyörimään aina sillä välin, kun minä olen täältä pois??? Ja miksei ne lähde pois sitä samaa salaperäistä reittiä??? Kaipa mun sitten täytyy ottaa pölyimuri esiin ja tehdä jotain muuta kuin valittaa...

Rantaelämä ja pari pitkää pyörälenkkiä parin viikon tauon jälkeen kyllä teki sen, että viime yön nukuin kunnolla enkä edes herännyt kertaakaan. Ja nukuinkin vaan vaatimattomat 11 tuntia! Taitaa sittenkin olla niin, että ihminen nukkuu missä tahansa olosuhteissa kunhan se vaan on tarpeeksi väsynyt. Nyt ei ole enää ihan ensimmäisenä mielessä nukahtamislääkkeiden hankinta eikä yleensäkään ärsyttävälle omalääkärilleni soitto. Josko tämä tästä sitten kuitenkin rauhottuisi! Äiti pääsee maanantaina vatsan tähystykseen, joten mahdollisesti jotain selviää jo silloin... ainakin ensimmäinen etappi saavutetaan kohtuullisen nopeasti, mikä sinänsä jo helpottaa. Tämä odottaminen ja epävarmuushan se tässä koko ajan rassaa kaikkein eniten...

Mutta, nyt siivoamaan, että saan aamupalaakin! Kahvia tekee mieli, mutta se saa nyt tunnin odottaa. Kivampi syödäkin puhtaassa kodissa :)