Olenkohan mä jotenkin addiktoitunut netin käyttöön? Maanantaina Soneran piuhat meikäläisen luota menivät mykäksi ja heräsivät uudelleen henkiin vasta n. tunti sitten. Ja minä olen ollut ihan hukassa!! Tänään piti jo aamulla lähteä kirjaston koneelle maksamaan laskuja... onneksi nyt taas kaikki toimii, joten osaan varmaan käyttäytyä fiksusti ja unohtaa lähes-raivoamisen Soneran asiakaspalveluun... toivottavasti unohtavat myös Soneran päässä...

Mitäs muuta?

Sunnuntaina taisteltiin spämmiongelmaa vastaan, katsottiin jääkiekkoa yhdessä vanhemman miehen kanssa, joka sitten vielä "vahingossa" jäi yöksi :) Eilinen päivä meni vielä leppoisasti yhdessä mitään tekemättä. Aamu nautittiin auringonpaisteesta ulkosalla ja minä jatkoin sitä sitten vielä illalla Ystävän seurassa, kun toinen lähti töihin. Tämän päivän saldona on kirjastokäynti sekä pyörälenkki hirmuisessa tuulessa. Ja parvekkeella kuivumassa ollut pyykki meni uudelleen pesuun, kun tuuli oli taasen viskannut koko telineen nurin... ja kun tuo parveke on aina pölyinen, niin valkoiset paidat ei enää olleet valkoisia... seuraavaksi täytyy varmaan pultata teline kiinni parvekkeeseen :) Tai ehkä tehdä joku nippuside-viritys telineen ja lattialaudoituksen väliin... Heh, mulla on taasen joku pieni projekti miehekkeelle mietittäväksi...

Nyt täytynee alkaa valmistelut illan lätkämatsia varten...