En mä nyt ihan oikeesti ole missään ollut, kunhan sain jonkinasteisen tarmonpuuskan enkä ole juurikaan koneella istuskellut... Koti on siivottu katosta lattiaan ja jopa ikkunatkin on pesty :) Samaan rysäykseen siivosin vielä kaikki kaapit alkaen siivouskaapista ja päätyen aina astiakaappeihin asti... poisheitettävää tavaraa ja vaatetta oli paljon... nyt on taas kaapeissa tilaa ja kaikki on niin siistiä, ettäh! Kyllä täällä nyt kelpaa taas asustaa :)

Siivouksen ja järjestelyn lomassa olen hengaillut murun kanssa täällä ja muualla. Käytiin eilen illalla Amarillossa syömässä ja hyvää oli! Ei olla aikoihin siellä käytykään - nyt on syytä mennä uusintakäynnille pikaisesti, sillä listalla oli monta herkulliselta kuullostavaa annosta.

Tänään olen ollut sitten ihan veto poissa, en tiedä miksi. Olen yrittänyt kreikkaa lueskella, mutta en oikein jaksanut siihen keskittyä. Reissun valokuvat sain liimailtua albumiin - sekin tuli täyteen... Illalla pitäisi treffata Ystävä, joka on nyt flunssastaan toipunut. Eipä olla aikoihin sitten tyttöjen kesken nähtykään. Lupasin mennä Ystävän luo iltaa istumaan, mutta nyt just on sellanen olo, että saattaa illan aikana mopo karata kädestä - mun tekee mieli baariin!!!

Ja lopuksi taasen hakusanojen helmet:
hyttysenpuremat sisällä
big brother alasti
big brother virvoitusjuoma
children of bodom huppari
euroviisukarsinnat 2005 esiintyjät