Ihanaa, kun kaupat on taas auki sunnuntaisin :) Mulla toki olis aikaa huinia kaupassa minä päivänä tahansa, mutta kun sunnuntait on niin tylsiä eikä yleensä keksi mitään tekemistä, niin silloin kaupoissa kiertely on erittäin mukavaa ajankulua. Tänään vielä valtaosa ihmisistä selkeesti katselee formulaa, joten montaakaan ihmistä ei ollut liikenteessä.

Mä olen opetellut yhdistämään huvin ja hyödyn eli lenkin ja ostokset. Tänäänkin pyöräilin kaupungin toiselle laidalle ostoksille. Toki kauppavalintaan tänään vaikutti se, että kyseisen kaupparyhmän kortilla sai vaatteista alennusta -20%. Lakkiaisia varten löysin näppärän hameen, jolla lienee käyttöä muulloinkin, sekä kirkkaan punaiset capri-housut. Rahaa meni alta 30 euroa, vaikka mukaan tarttui myös tuplapakkaus Copparbergin karpalosiideriä... se oli mulle ihan uus tuttavuus... parhaillaan jääkaapissa kylmenemässä, josko vaikka saunasiiderin illemmalla nauttisi.

Huomenna on sitten ne työhaastattelut. Hiukan jännittää, vaikken mikään hermoilijatyyppi olekaan luonteeltani... pitäis varmaan vaatetustakin miettiä ja toivoa, että ilma huomenna on yhtä kesäinen, kuin eilen ja tänään. On meinaan tosi raivostuttavaa mennä työhaastatteluun karmeassa vesisateessa. Mihin ihmeeseen se litimärkä ja vettävaluva sateenvarjo kuuluu laittaa? Märät kengänpohjat päästelee hassuja ääniä kävellessä, silmälasit menee huuruun... ole siinä sitten eduksesi ja myy itsesi työnantajalle! Huomenna olisi siis syytä ilman olla kesäinen, niin minä loistan haastattelussa kilpaa auringon kanssa!